Saturday, March 10, 2012

Ba..bai de` Wajah!!


Baru ni pencuci muka d`wajah dah habis. So terdesak sgt nak cuci muka, aku p guardian terus sambar pencuci muka nano white. Sajelah nak testing kans. U know,hasilnya 1st time aku pakai seharian muka aku xberminyak. Terus lahhh aku jatuh cinta dengan produk ni. Lagipun senang nak dapat. Guardian ada, watson ada. So tak payah lagi aku nak susah2 p mydin beli kat kawan aku. Bukan pe kalau beli dgn kawan dptlah harga murah sikit kans. Tapi bila dah guna nano white then hasilnya sgt memuaskan hati dengan ditambah harga yg berpatutan so ape lagi terus decide nak pakai produk ni terus.
Buat masa ni cuma pakai krim siang dan pencuci muka je dulu, yg lain beli sikit2 lah. Matik la nak beli sekali gus. Mahu terbang rm tahu!!
So pada yg kulit jenis berminyak mc aku ni, kalau nak cuba pakai nano white adalah di galakkan. Tapi kalau kulit muka kau masih berminyak, maksudnye boleh lah kau bukak kilang minyak masak kans.Haha...xdeklah... itu bermakna produk tu xsesuailah dengan kau! Lain org lain pulak kulitnye kan?!!...
Pada yg nak tahu mc mane rupanya nano white tu boleh tengok gambar kat bawah yaw.



1 comment:

Maisarah Azmi said...

kite baru je beli..nak try nie