Thursday, April 11, 2013

Produk Wajah Untuk Kulit berjerawat dan normal

 Heyooo....

Ok..1st sebagai perempuan kita sentiasa mahu kulit kelihatan cantik. Siapa tak cemburu, siapa tak makan hati bila kawan-kawan kita berkulit cantik. Sedangkan kita kulit dah macam tapak sulaiman khens!

Untuk cantik kita kena berkorban. Duit itu yang paling utama. Mc aku lahhh...nak kurus...tapi just skip makan, senaman...sape mampu nak tahan kan! Ok...kat bawah ni ada gambar adik aku. Dulu beliau memang penternak jerawat paling berjaya..! Memang kesian tengok kulit dia yang kemerah-merahan, berjerawat...batu lagi. Tak tahu ape masalah dia! Duit xpayah cakaplah..beribu habis untuk muka. Siap jumpa doktor lagi amik pil hormon ko tau! Seksa dia tau...malu lagi...Masa tu dah la nak kawen..... dengan muka dah macam permukaan bulan.... setiap kali jumpa. Aku mengucap panjang!"eh..ape kena muka kau ni emah...! Serius dia nampak lebih tua...yelah kulit kusam, berjerawat memang pendorong utama kau nampak tua dari usia yg sebenar..!

Sampailah kawan seofis dia perkenalkan AURA MAYA...sejak dari tu... alhamdulillah... tak sampai sebulan, perlahan-lahan kulit muka dia tunjukkan perubahan. Sampai sekarang dah 9 bulan beliau pakai produk tu. Alhamdullilah selamat dan ada kelulusan KKM. AURA MAYA memang tak ada dekat kedai-kedai jamu serapat ok! Kau nak beli kena oder dulu.....Jangan risau. 1 set boleh bertahan lama. Kadang2 sampai 2 atau 3 bulan bergantung pada cara korang pakai lah. Then, ini adelah perniagaan secara kecil-kecilan. Tapi memang mendapat sambutan hangat sekarang! So... ape tunggu lagi kan... drp kita berhabis riban-riban untuk hasil yang tidak memuaskan ade baiknya kita cuba produk ni. Harga boleh tahan...dan hasilnya memang memberangsangkan! Ecehhhh...

Pada yang kulit xbermasalah mc aku ni kan! Ok..ada juga untuk set wajah normal. Untuk kasi licin dan gebu...lerr...! Kiranya ada dua set lah...set wajah berjerawat dan set wajah normal..

Ok..untuk sebarang pertanyaan korang boleh terus sms or call no beliau. Aku ni tukang promote je. Eh ape salahnya kalau perkara baik kita kongsikan bersama kan! Aku belum cuba lagi. insyaAllah...memang mahu mencuba...yelah sejajar dengan faktor usia yang semakin meningkat ni, jeragat memang virus paling dasyat sekali yang begitu pantas menyerang kita! So, sebelum masuk 30-an..... kita kena jg betul2 kulit muka kita ni. Besok...bila da 50-an...still nampak muda kan!

No tel : 014 8280351 if call tak angkat korang leh tinggalkan mesej ok!

Email : nurnaemah@rmp.gov.my

 
Setelah beberapa bulan......gambar terbaru 06 04 2013










No comments: