Wednesday, May 15, 2013

Tesmoni diri sendiri menggunakan produk AURA MAYA


Heyo...

Yeah...yeah..aku adelah seorang yg sgt pemalas utk update belog. Biarkan bersawang. So, hari ni vakum lah sekejap. Nampak beno ko ni pemalas ain. Tahu makang tido sajek.

Ok.... firstly aku tayang gambo kat bawah ni bersebab lah. Hehe...xkan sesuka je nak taruk gambar syok sendiri macam tu kan? Biarpun ade ketikanya begitulah kekdahnye.

Ok.. dua kali ok dah ni. Sebelum ni aku ada introduce kat sini mengenai produk AURA MAYA kan? Skrang ni aku dah gunakan set produk tu hampir 3 minggu! So.... hasilnya...lihatlah seperti gambar di bawah. Perbezaan adelah ketara ok.

Sblm tu aku nak kasi info sikit lah mengenai kulit muka kita ni. Kalau korang penagih drama korea spt aku, korang mesti perasan mesti ada babak sebelum tidur di mana pelakonnya akan memakai pelembab sebelum tidur? Yesss!!! Memakai pelembab sewaktu tidur adelah waktu terbaik utk mendapatkan kulit muka yang cantik. Yelah seharian kita dekat opis, dengan air cond, habuknya lagi kan? Jadi kulit muka kita akan mudah jadi kering, kusam dan tidak bermaya. Seriusly...sejak aku pakai AURA MAYA, bangun je pagi lepas cuci muka, masa tu kulit muka aku akan rasa lebih segar, putih dan selesa. Betui ni.... lepas tu... pergi kerja just sapu sikit day cream ala kadar dan pakai bedak compact sajek. Lagipun sejak dah kawen aku memang tak make up pun p kerja. Sebelum nak masuk 3series 2 tahun lagi... so aku memang mahu jaga muka dgn seriusnya. Esok dah 40 xdek lah nampak tua sgt kan!



Gerun tahu kulit aku waktu ni? Perubahan hormon kali!


Lepas 2 minggu lebih pemakaian AURA MAYA..

No comments: