Friday, December 20, 2013

Moralnya Jangan Cuba ada hati mau curang!!





Copy dari metro
PUTRAJAYA: Kontroversi skandal Adi Putra membahang lagi apabila Amiruddin Othman, 56, mengaku telah menceraikan isterinya Noraida Abd Mutalib, semalam.
Amirudin berkata, lafaz cerai talak satu dilakukan di kediaman mereka di Johor Bahru, antara jam 4.30 hingga 5 pagi dua hari lalu. 
"Sebelum cerai dilafazkan, kami berdua keluar makan dan meronda di sekitar kawasan bandar sebelum pulang ke rumah.

"Selepas berbincang dari hati ke hati dan mempertimbangkan semuanya, saya melafazkan cerai talak satu kepada Noraida.
"Noraida menerima dengan hati terbuka walaupun masing-masing sedih kerana rumah tangga yang kami bina selama 10 tahun runtuh," katanya pada sidang media selepas menyerahkan surat representasi atau rayuan ke pejabat peguam negara di sini, sebentar tadi.


Moralnya  peringatan untuk diri sendiri jugak. Jangan sesekali berniat nak berlaku curang. Tak memasal jadi janda okeh. 
Korang pikir lah berjuta kali dulu kalau nak curang pun. Lagi2 yg dah beranak pinak. Nauzubillahminzalik... minta kita di jauhkan dari godaan syaitan. 



1 comment:

Kyla Pearlisha said...

Akhirnye bcerai jugak aida ni. hmmm pape pon smga bhgia la memasing :)